ד"ר אדווה דדון: נשות הלוחמים שנותרו מאחור | עניין משפחתי

    עניין משפחתי No Comments on ד"ר אדווה דדון: נשות הלוחמים שנותרו מאחור | עניין משפחתי

    הבעלים לוחמים בחזית והנשים מתמודדות לבדן בעורף: סיפור גבורתן של אלפי נשות חיילי המילואים שכבר חודשיים וחצי מתפקדות גם כאבא. ד"ר אדווה דדון בראיון מיוחד לרחל פסטג בתוכנית 'עניין משפחתי'. האזינו

    14:53
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on סערה ברשת מאמירת גולדקנופף ב'קול חי': "את מטולה לא סגרו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד"ר אדווה ביטון, אימה של אדל ביטון שנפטרה לאחר שנפצעה קשה בפיגוע בשומרון, שוחחה הבוקר עם רחל פסטג בתוכנית 'עניין משפחתי' והרחיבה על הקושי של הנשים שבעליהן גוייסו לשירות מילואים בצבא: "באופן אישי אני חווה את הטלטלה הרגשית של התקופה הקשה הזו גם כאם שכולה, אבל גם כרעייה לגבר שגוייס לצבא כמו עוד רבים אחרים. אני כמובן תומכת בו ויחד אתו בצעד הלא מובן מאליו, בגילו הוא כבר יכול לקבל הרבה פטורים אבל הוא קם והתייצב".

    לדבריה: "אנחנו קבוצה גדולה מאוד של נשים שפתאום צריכות להתמודד עם כל עול הבית בעצמן, אם זה בפן הכלכלי, וניהול הבית, וחינוך וגידול הילדים, וזה משפיע על כל התחומים. המעסיקים לא בדיוק מבינים את המורכבות ודורשים את התפוקה המירבית. זה מאוד מורכב. יש מקרים של נשים שאפילו נתקלו בפיטורין ממש".

    ד"ר ביטון שיתפה ואמרה: "פעם כבר נתקלתי במקרה של סכנת חיים שתפסתי את עצמי מנמנמת באמצע נהיגה בכביש מהיר כתוצאה ישירה של חוסר קיצוני בשעות שינה. אסור לזה להימשך".

    האזינו



    0 תגובות